Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2018 07:39 - Кой е "родоначалникът" на българите? Питане ...?
Автор: 0001 Категория: Бизнес   
Прочетен: 1955 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2018 07:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Драги съселяни от Село Глупогледец, имам питане към вас!
Кой е "родоначалника" на българите?
Кой е първият "българин", нарекъл себе си така?

От къде дойде тази дума????
Зная, че Бай ганьо нарича себе си "българин", но зная, че той не знае "историята" на тази дума.
Не обичам "историята", защото много лъже и не дава отговор на много по-важни въпроси.
Не обичам и Бай Ганьо - отвращава ме.Неграмотник, мърсок, нахал, крадец, прост, нищожество, отвратителен.... 
Ако той е "българин", значи аз не съм "българин"....
Питам "историята", къде и как са изчезнали и са се изпарили от тази планета, предишните четири "цивилизации"????
Или това е маловажен въпрос?
Историята не дава отговор, нито на въпроса за "българина", нито за произхода на тази пета "цивилизация" и "култура".
Историята не дава или дава лъжливи и тъпички отговори...
Ето защо, не обичам историята, защото е лъжлива, като днешната преса.
Оприличавам историците, на анализатори на тогавашната историческа и лъжовна, даже бедна "преса".
Четете и знаете, колко лъжи се тиражират в пресата сега.
И тогава е било така.
А историята приема подобни тиражирани писмени откровени лъжи, приема ги, като достоверен източник на информация.
Затова питам:
Кой е "родоначалникът" на българите?
Кой е първият "българин", нарекъл себе си така?
Зная, че няма да ми отговорите!
Защото такъв "родоначалник" няма.
Както и такъв знаен и знатен "българин", няма.
Но все пак, питам:. 
Само да ви кажа и обясня.
Цингите мангите сега са българи и имат български лични карти.
Не съм съм цинга манга, но имам българска лична карта..
Нямам нищо против "цингите мангите", но имам против това, да съм от едно и също тесто с тях и да ме бъркат с тях.
Не съм от едно и също тесто с "цингите мангите".
Значи не съм и "българин".
Затова се замислих, какъв точно съм ?????
Такива ми ти работи!
Да ви видим, какво ще кажете и напишете????



Гласувай:
1



1. barin - Здравейте, 0001. За родоначалник ...
22.05.2018 21:01
Здравейте, 0001. За родоначалник на българите съгласно именника се приема Авитохол. Дали той е реална или митологична личност се спори. Някои го отъждествяват с Атила, като ранните му години са изтеглени, други мислят, че е друг силен средноазиатски владетел, на който му удължават живота, за да го свържат с Атила. В китайски и арменски източници, а може би и в руските има данни за българи от преди Христа. Поне родът Дуло води началото си от Авитохол. Може това да е един период от 300 години. Поне така си го обяснявам аз. Нататък Ирник също е един период, като името Ирник много прилича на Ернак- най-малкия син на Атила.
Поздрави!
цитирай
2. radostinalassa - Те са си цигани
23.05.2018 19:31
Потомци на негри и монголоиди. С една дума индийци. Това, че живеят тук ги прави български граждани и гласоподаватели. Ако въведат условие да могат да четат, ще отпаднат 95 % от листите. Трудно им е умственото усилие, обичат други неща.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 0001
Категория: Бизнес
Прочетен: 130035
Постинги: 84
Коментари: 20
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031