Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2012 20:11 - ЗЛОУПОТРЕБА СЪС СЛУЖЕБНО ПОЛОЖЕНИЕ ОТ СЛУЖИТЕЛИ НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА – „СТОЛИЧЕН ИНСПЕКТОРАТ”
Автор: 0001 Категория: Други   
Прочетен: 2955 Коментари: 0 Гласове:
0



 до ИНСПЕКТОРАТА НА ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ

ПРИ МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ

 

ДО

СЪВЕТА ПО РЕФОРМА В ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ

КЪМ МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ

 

 

 

ПРАВНО ОСНОВАНИЕ:  ЗЛОУПОТРЕБА СЪС СЛУЖЕБНО ПОЛОЖЕНИЕ ОТ СЛУЖИТЕЛИ НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА – „СТОЛИЧЕН ИНСПЕКТОРАТ”

 

Уважаеми господин Дянков,

 

 

Следя усилията Ви за реформа в държавната администрация и въвеждането на европейски и цивилизовани правила и практики в работата й. За съжаление, както ще разберете,  служебното положение, функции и инструментариум се използват за лично обогатяване, решаване на междуличностни конфликти или самодоказване на комплексирани управленци и служители.

В тази връзка Ви информирам, че в резултат на активната ми гражданска позиция и борбата ми срещу тези практики, за пореден път съм подложен на атаките на отговорни служители в Инспектората на Столична община.

Активната ми лична позиция и острата ми  реакция на несправедливостта и произвола породи лично негативно  отношение от страна на служители на „Столичен инспекторат” към Столична община, още преди 4 годни оформили и подписали в качеството на свидетели, нищожни  и лъжесвидетелски документи - 47 акта за установяване на административни нарушения, които се оказа, че не са нарушения и не са извършени.

Активната ми позиция ,помогна да не бъда санкциониран по тези клеветническите актове въпреки наличието на Наказателно постановление .Въпросните длъжностни лица разпространиха по медиите „новината” за „санкционирането” на криминален тип, без същите да имат законни правомощия по Закон и Конституция. Намеси се прокуратурата и с прокурорско постановление на започна наказателно производство срещу тези служители- , което в момента е  прекратено с връзки и контакти в Софийска Градска прокуратура..

 

Лицата , злоупотребили с положението си , са служители (инспектори) в Столичен инспекторат с директор г-жа Веска Георгиева. Под наставлението  директор  Веска Георгиева, те съставят нищожни по закон документи ,лъжесвидетелсвуват организирано за това че аз в качеството си на управител на Ем Комплект 33 съм поставял „хоругви” по дърветата.

На първо място: аз – Любомир Димитров Мулетаров  не съм бил и до настоящия момент не съм управител на  „ЕМ Комплект 33”. Работя по трудов договор и имам трудово правоотношение с Ем Комплект.

При съставянето на невярните и клеветнически АУАН са извършени следните нарушения, за които прилагам документи. От тях е видно че :

- Мария Асенова Копрева-Русанова  е съставила клеветнически документ с невярно съдържание – посочено е, че на тази дата – 08.07.2008 г. - около 9:30 ч. тя лично ме е видяла да разполагам „хоругви” в гр. София, район „Люлин” на кръстовището на бул. „Европа” и „Околовръстен път” по дърветата. Актът е подписан от нея и лъжесвидетелите Стела Василева Цветкова, Станислав Александров Александров и Ани Янчева Благоева. Те „свидетелствуват” /без да ме познават/  че съм извършил нарушението, присъствувал съм при съставяне на АУАН и съм отказал да го получа. Това е невярно обстоятелство и представлява престъпление по смисъла на чл. 290 и 311 от НК. Както ще разберете от обясненията на лицата, които прилагам, не съм извършвал такова деяние и не съм присъствувал на съставянето на акта.

Същото се отнася за всички съставени 6 броя АУАН, които никога не са ми били връчвани.Тези документи се укриват от мен и не са ми представени, въпреки личното ми устно и писмено изискване от Веска Георгиева..

- Трифон Людмилов Георгиев  е най-деен от всичи и е „свидетелят”, на  „връчването” на четири от общо шест съставени ми акта , удостоверил писмено , отказа ми бъдат връчени когато не съм присътвувал на съставянето и подписването на тези АУАНН.. Законът не допуска обстоятелството, лице което физически не присъства и не е запознат с акта, да отказва да го получи. Незаконно е държавни служители , да удостоверяват с подписа на свидетел определени обстоятелства, относно които  този „свидетел” не се е уверил лично. Считам, че това е престъпление по смисъла на чл. 290 от НК , за което ще заведа дело

Закона не допуска практика ,да бъдат съставяни АУАНН , без наличието на Закон и законно основание, както е в този случай, а и не само в този случай.Това е практика в Столичния Инспекторат , насаждана и практикувана по разпореждане.

Видно от обясненията на служителите  – те не ме познават. Действуват като са пряко подчинени и в служебна зависимост от Директора на Столичен инспекторат – Веска Петкова Георгиева и лицето Трифон Георгиев. Директорката  лично, няколко пъти ми се обажда по личния телефон със заплахи за съставяне на актове, организира на оперативки  да бъда преследван от инспекторите към настоящия момент и това ме стресира . Това е причината да търся намесата ви.

            С деянията си  като държавни и общински служители , неупълномощени от Закон ,изброените лица са целяли и постигнали ефект- основателен  страх и страдания в мен и семейството ми, в продължение на години. Това става не само с мен, защото излязоха публикации в пресата , че Столичния Инспекторат е събрал 3 милиона лева през 20011 година, от глоби, без  тези глоби да са законнообосновани. Това е нарушение на Конституцията и Закона за административни нарушения и наказания – член 2. Тази закон изисква административните нарушения , да са регламентирани от Закон или Указ, каквито в моя случай няма.

Моля за вашата защита, както и за установяване на фактите за организираната група държавни служители на  Столичен инспекторат, които злоупотребяват със служебното си положение, с цел да ми бъдат причинени материални и нематериални вреди. Вменяват ми действия, които от една страна не съм извършвал, а от друга не са в нарушение на законови разпоредби. За целта съставят и използуват документи с невярно съдържание, което е видно от приложенията към писмото..

Господин Министър.

Изграждането на модерната българска държава може да стене единствено и само ако държавните служители са грамотни и компетентни, спазват закона и  служат на хората, а не да ги набеждават , рекетират и орезиляват , както е в този  случай.

Надявам се на активната Ви позиция и проверка по случая, като след като установите липса на противозаконна дейност от моя страна, а от друга - противоправно поведение на посочените служители на инспектората, да предприемете необходимите организационни и дисциплинарни мерки.

Приложение:

1. Акт № 08-19-063/0.07.2008 г.;

2. Наказателно постановление № 08-19-063/08.08.2008 г.;

3. Обяснение от Мария Асенова Копрева-Русанова;

4. Обяснение от Стела Василева Цветкова;

5. Обяснение от Ани Янчева Благоева;

6. Обяснение от Станислав Александров Александров;

7. Обяснение от Трифон Людмилов Георгиев;

8. Протокол за разпит на Станислав Александров Александров;

9. Протокол за разпит на Трифон Людмилов Георгиев;

10. Обяснение от Трифон Георгиев до директора на Столичен инспекторат Веска Георгиева;

11. Протокол за разпит на Стела Василева Цветкова;

12. Протокол за разпит на Ани Янчева Благоева;

13. Справка за съставените АУАН от служители Столичен инспекторат на Любомир Димитров Мулетаров;

14. Акт № 08-12-010/17.07.2008 г.;

15. Акт № 08-12-024/21.07.2008 г.;

16. Акт № 08-12-019/18.07.2008 г.;

17. Акт № 08-12-029/22.07.2008 г.;

18. Акт № 08-18-052/10.07.2008 г.

 

 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 0001
Категория: Бизнес
Прочетен: 131043
Постинги: 84
Коментари: 20
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930